HTML

PVNS blog

Friss topikok

Nem, nem gyógyultam meg....

2014.01.22. 19:55 kokke79

Legutóbb ott tartottam, hogy a feltárás után 7 hónappal, februárban egy nagyon pozitív MR eredményt kaptam, és jobban is éreztem magam. Egy kicsit el kezdtem futni, ment is, és nem éreztem semmilyen fájdalmat. Persze szigorúan gyógytornáztam is, mivel erősíteni kellett a kicsit megsoványodott combizmomat. Közben pedig életem legfontosabb eseménye történt, novemberben megszületett a kislányom.

Azt gondoltam, hogy most már minden jól fog alakulni, egészen májusig rendben is volt minden. Ekkor egy ugrás után újra bedagadt a térdem. Először nem gondoltam semmi rosszra, tudtam, hogy ez előfordulhat. Lecsapolták a folyadékot, ls egy darabig megint tudtam használni. Azonban egy idő után újra és újra feltelítődött folyadékkal, így kezdtem érezni, hogy korai volt a lelkesedésem a gyógyulással kapcsolatban. Ekkor kerestem meg dr. Szentesi Margitot a Budai Irgalmasrendi kórházban, hogy az izotópos kezelésről érdeklődjek. Elvégeztetett egy ultrahang vizsgálatot, amiben leírták, hogy újabb "fürtök" alakultak ki. Tehát visszajött a betegség, vagy el sem múlt, csak pihent egy kicsit. A doktornő elmondta, hogy előjegyez izotóp kezelésre, de előtte szeretné, ha megnéznék az Ortopéd klinikán, mert az ultrahang alapján lehet, hogy artroszkóppal ki kellene tiszítani az előző műtét hegeit.

Itt már bonyolódott a helyzet, nem gondoltam volna, hogy újra műtőasztalra kell feküdnöm az izotóp előtt. Szeptemberben jutottam el dr. Antal Imréhez az Ortopédklinikára, aki elküldött MR-re, hogy jobban lássuk mi a helyzet. Én persze próbáltam beleszuggerálni,hogy nem kell azt felnyitni, artroszkóppal gyorsan tisztogat egy kicsit, aztán kész is vagyok, de Ő már az elejétől arról beszélt, hogy újra fel kell tárni. Mondhatom nem örültem, még eléggé jól emlékeztem az előzőre, és nem akartam újra átélni. De nem sok választási lehetőségem volt.

Miután kész lett az MR eredmény és megmutattam neki, újabb meglepetés ért. Elmondta, hogy elöl most nem látja túl rossznak a helyzetet, de hátul van két nagyobb csomó, amit valószínüleg nem érne el az izotóp, ezért inkább hátul vág fel. Hát ez csodás. Mi jöhet még?  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pvnsmvan.blog.hu/api/trackback/id/tr225771652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása